17 EYLÜL 2021

 Tamda bu yüzden açıldı bu blog : 

Şimdi kimse okusun diye açmadım bu bloğu önce onu bi söyliyim , Nedense açıklama yapmak zorunda hissediyorum kendimi ama kimseye açıklama yapmama gerek yok :) 

Bu blog zamanın nasıl hızlı geçtiğinin kanıtı bence , her gün internet bilgisyar cep telefonu ile haşır neşirken web sitesi yapıp , blog yazıları yazan ben bu bloğa girmeye zaman bulamıyorum ve bu aralarda kimler kimler vefaat etti , bi önceki yazı rasim öztekin şimdide ferhan şensoy bu arada 31 Ağustos 2021 de vefaat etti usta tiyatrocu ve ben en son ne zaman yazmışım 09.03.2021 , Evet zaman geçiyor ve kimse kalıcı değil .

Tabi her şeyide ölüme bağlamamak lazım hayatımdan yüzlere binlerce insanlar geçiyor kimse kalıcı değil kimse Allah isteyen herkese kalıcılık nasip etsin . 

Düşünmek lazım kimler kalıcı , kimler gidici , kimler gitsin .

Geçen bi yazı okudum Çok beğendim :

 OLDUĞUN YERDE MUTLU DEĞİLMİSİN , BULUNDUĞUN YERİ DEĞİŞTİR , AĞAÇ DEĞİLSİN 

Ne kadar mantıklı bi söz ve bu yüzden bazen gitmek gerekir .

Hemen şunuda söyliyim . HER CANLI ÖLÜMÜ TADACAKTIR ;)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir anda değişir hayatın