09.03.2021

Merhaba 

Biraz yazıyım daha rahatlıyım dedim :)

O kadar çok şey varki nerden başlasam bilemiyorum ama ilk önce şükürden başlıyım her halimize şükürler olsun , Daima şükür etmek lazım nedenmi diye sordunuz ? 

Çünkü bir Ata sözü derki beterin beteri vardır , tabi bu hayat felsefeniz olmaması lazım bana göre , 

Böyle hep kötüsünü düşünürsek daha iyisine ulaşmamız çok zor olucaktır - bu arada bu gün çok sevdiğim usta oyuncu güzel insan RASİM ÖZTEKİN Beyfendi!yi kaybettiğimizi üzülerek öğrendim çok severdim kendisini şahsen tanımam ama çok severdim Allah CC Rahmet eylesin . 

İşte bende bundan bahsediyorum bu blogta ZAMAN GEÇİYOR KİMSE KALICI DEĞİL bizde kalıcı değiliz bunun farkında yaşamamız lazım , Her anın tadını çıkartın , Sevdiklerinizle zaman geçirin , kimseyi kırmayın , üzmeyin , üzülmeyin her şey geçiyo geçicek biticek 

Annemden Duyduğum bir söz ile bu yazıyı bitiriyim 

YARIN ÖLÜCEKMİŞ GİBİ İBADET ET 

HİÇ ÖLMİYCEKMİŞ GİBİ ÇALIŞ OĞLUM 

3 GÜNLÜK ÖMRE BİLE 4 GÜNLÜK AZIK GEREK 

Son cümleyi açıklıyım : Öldükten sora cenazeye gelenlere verilicek yemekten bahsediliyo bi nevi kefen parası gibi düşünün . CANIM ANAM ÇOK SEVİYORUM SENİ MELEK ANAM 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir anda değişir hayatın